گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

بنگر: تلاش می‌کنیم هواداران را با خودمان همراه کنیم

  • کد خبر: ۱۲۲۴۸۶
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
بنگر: تلاش می‌کنیم هواداران را با خودمان همراه کنیم
مدافع اسبق پرسپولیس و سپاهان اکنون در چالشی جدید به عنوان سرمربی وحدت مشهد کار را در لیگ دسته اول دنبال خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن بنگر که بعد از تجربه حضور در شهرداری نوشهر که با صعود این تیم به دسته بالاتر همراه شد، اکنون کار را در تیم دسته اولی امید وحدت مشهد در لیگ دسته اول آغاز کرده است. تیمی که با خرید امتیاز تیم شهرخودرو مشهد در لیگ آزاگان حاضر خواهد شد.

بنگر درباره شرایط تیم اینطور توضیح می‌دهد: کار را به هرحال با توجه به شرایطی که داشتیم و تغییر امتیاز و دیگر مسائل دیرتر از دیگر تیم‌ها استارت زده‌ایم. سعی کردیم در همین مدت کوتاه البته شرایط مناسبی را دنبال کنیم و با جذب نفرات مدنظر و دستیابی به اهداف تاکتیکی برای شروع مسابقات آماده شویم. قطعا کار سخت‌تری پیش روی ما خواهد بود، اما امیدوارم که از مقطع ابتدایی فصل به خوبی عبور کرده و در ادامه مسیر با هماهنگی و آمادگی بیشتر طبق اهداف‌مان پیش برویم.

سرمربی امید وحدت مشهد درباره دیدار هفته ابتدایی با چوکا گفت: بازی در تالش تحت هر شرایطی سخت خواهد بود. خصوصا برای تیم ما که اولین روز‌های مرحله آماده سازی را دنبال کرده و از ریتم و شرایط مسابقه و آمادگی تا حدی از برنامه‌ها دورتر بوده است. با این حال برای دستیابی به امتیاز و برد راهی تالش خواهیم شد و سعی می‌کنیم مقابل تیم بااصالت چوکا نمایش خوبی را به اجرا در بیاوریم. برای ما اولویت اول عملکرد تاکتیکی و فوتبالی مناسب است.

بنگر درباره وضعیت نماینده مشهد نیز گفت: مشهد روزگاری صاحب تیم‌های مطرحی در فوتبال ایران بوده است و ستاره‌های بزرگی از این استان راهی تیم‌های مطرح شده اند. باید تلاش کنیم بار دیگر در این مسیر حرکت کنیم و از این استعداد‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تیمی در خور شان و نام مشهد در لیگ داشته باشیم و هواداران مشهدی را با خودمان همراه کنیم. نیاز به حمایت داریم و باید از گردنه سخت ابتدایی لیگ عبور کنیم تا رفته رفته شرایط به سود تیم شود و در مسیر دستیابی به نتیجه عمل کنیم.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->